Często zadawane pytania

Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, wystarczy wskazać właściwy kraj z listy podczas składania zamówienia. Lista uwzględnionych krajów wraz z kosztami wysyłki i czasem dostawy, dostępna jest tutaj. Jeśli na liście nie ma Twojego kraju, napisz do nas.

Zamówienie można złożyć wyłącznie na stronie www.parisbizuteria.pl po dodaniu wybranych produktów do “koszyka” , a następnie wybraniu opcji “zrealizuj zamówienie”.

Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Wystarczy wysłać paczkę z reklamacją do siedziby Firmy Paris Anna Budziejko - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT) oraz wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania tutaj (klient nie ma obowiązku korzystania z formularza). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwe rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.

Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii ze względu na niezbędne wyrażenie zgody na akceptację Regulaminu zakupów na stronie www.parisbizuteria.pl

Prawo odstąpienia od umowy Mogą Państwo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinni Państwo poinformować firmę Paris Anna Budziejko o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list na adres: ul. Chopina 33, 09-402 Płock, Polska bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: esklep@parisbizuteria.pl. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (do pobrania tutaj). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Powyższy tryb odstąpienia od umowy wynika z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Jednocześnie, nie ograniczając uprawnień wynikających z przepisów prawa, mając na uwadze Państwa wygodę i przyspieszenie procesu odstąpienia od umowy, sugerujemy wysyłkę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w jednej przesyłce wraz z towarem zwracanym w związku z odstąpieniem. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane.

Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie w dogodny dla niego sposób: za pomocą przelewu on-line, karty płatniczej, PayU lub płacąc gotówką przy odbiorze. Istnieje również możliwość wykonania tradycyjnego przekazu lub przelewu.

Możliwość wymiany towaru zgodnego z umową i wolnego od wad nie jest uprawnieniem wynikającym z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest niezależna od opisanego powyżej prawa odstąpienia od umowy. Wymiana nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane. W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu). Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami. Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, do pobrania tutaj, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami. Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem należy wysłać w terminie 14 dni od daty doręczenia nabytego towaru na adres: Paris Anna Budziejko ul. Chopina 33, 09-402 Płock , Polska Po otrzymaniu przesyłki zostanie wykonana ekspertyza, której pozytywny wynik poskutkuje wymianą produktów. W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie, przelewem albo za pobraniem. W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.

Klient, który posiada profil na naszej stronie www.parisbizuteria.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.

Na stronie każdego produktu jest formularz, przy pomocy którego możesz zadać dowolne pytanie na jego temat. Jesteśmy też dostępni online w godzinach 8.00-16.00 od pn-pt.

Nowe zamówienie - zamówienie jest przyjęte do realizacji i obecnie odbywa się proces weryfikacji dostępności biżuterii. W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, a biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki. Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane kurierowi do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego, aby doręczyć paczkę.

Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się wyłącznie w parach.

Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego

Jesteśmy dostępni pod nr telefonu +48 511-165-550 lub online w godzinach 8.00-16.00 od pn-pt.

Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.

Rozmiarówka jest do pobrania tutaj

W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z naszym Doradcą esklep@parisbizuteria.pl Do wiadomości prosimy dołączyć również zdjęcie, które przedstawia uszkodzoną biżuterię. Doradca Klienta niezwłocznie skontaktuje się, aby przedstawić możliwe rozwiązanie tej sytuacji.

Tak, oczywiście. Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjnym pudełeczku lub torebce.

Na stronie każdego produktu podajemy dla niego czas realizacji zamówienia. W większości przypadków wynosi on 48 godzin. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu. Należy tu wspomnieć, że w przeważającej większości zamówienia mogą być realizowane niezwłocznie, co znaczy, że w ciągu 48 godzin Klient otrzymuje już paczkę.

Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.

Prosimy o kontakt bezpośredni z operatorem płatności. (link aktywny który przenosi do https://www.payu.pl/dane-kontaktowe
UDOSTĘPNIJ SWÓJ KOSZYK
Zadzwoń i zapytaj naszego doradcę: +48 511 165 550
This is default text for notification bar